اردوغان و گلبدین حکمتیار, جنگجویان گلبدین حکمتیار به جنگ در Payam پـــــــیام Facebook

پس از سقوط رژیم طالبان در سال ۲۰۰۱ و به قدرت رسیدن ائتلاف شمال با مشارکت پررنگ جمعیت اسلامی حزب اسلامی بازهم از دایره قدرت دور ماند و حزب اسلامی به رهبری حکمتیار تا همین چند ماه پیش در موضع مخالف ایستاد و با دولت میجنگید. صفحه مربوط به اخبار حکمتیار.


اردوغان به استقبال حکمتیار می آید

خنجانی این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است.

اردوغان و گلبدین حکمتیار. به گزارش خبرگزاری مهر شبکه خبری آریانا افغانستان امروز چهارشنبه در خبری اعلام کرد که حامد کرزای رئیس جمهور اسبق عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی و گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی از اعضای شورای ۱۲. تظاهرات طرفداران گلبدین. حزب سیاسی گلبدین حکمتیار حزب اسلامی مانند سایر گروههای اسلامگرا در جهان اسلام علاوه بر مبارزه.

به گزارش فرارو انس حقانی برادر سراج الدین حقانی به همراه جمعی از اعضای دفتر سیاسی. سفر مرموز حکمتیار به ترکیه و عربستان. افراد مطلع میگویند حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار افراد مجاهدین را با پرداخت حقوق دلاری ماهیانه ۳۰۰.

مردم افغانستان گلبدین قاتل را نمیبخشند. او از آن پس به قصاب کابل شهرت یافت. حکمتیار در اظهارات خود تاکنون مدعی مداخله ایران در امور داخلی افغانستان اتحاد ایران با آمریکا در عراق سوریه و.

حزب اسلامی به رهبری حکمتیار با مواضع افراطی و تکفیری خود سالها در پیشانی گروههای تروریستی افغانستان قرار داشت و خون انسانهای بیگناه را در. اردوغان و گلبدین حکمتیار. در سال ۱۹۹۳ روشن جواداوف معاون وزیر خارجه وقت آذربایجان نزد گلبدین حکمتیار آمده بود و از آقای حکمتیار که در آن زمان نخستوزیر دولت افغانستان بود تقاضای کمک کردشمار این نیروهای مجاهدین که به آذربایجان اعزام شدند به گفته آقای جریر حدود ۵ هزار نیروی حزب اسلامی به رهبری.

گلبدین حکمتیار در سال های ۱۹۹۳ تا ۹۴ نخست وزیر افغانستان بود. سال گذشته نیز گلبدین حکمتیار در سفری سه روزه به پاکستان رفت و با مقامات مختلف این کشور دیدار و گفتوگو کرد. برادرانی که اردوغان را بخاطر استقبال از حکمتیار فاشیست گفته اند باید بدانند که اگر اردوغان گلمرجان رئیس اجرائیه و سایر همقطاران او را به ترکیه.

او در جریان جنگهای داخلی کابل در سال های ۱۹۹۲ تا ۹۶ از مسببان راکت باران کابل بود که به نابودی یک سوم این شهر و مرگ حدود ۵۰هزار نفر منجر شد. همایون جریر عضو ارشد شورای مرکزی حزب اسلامی حکمتیارخبرهای نشر شده مبنی بر توافق رئیس جمهوری ترکیه و حزب اسلامی را مبنی بر اعزام نیرو به آذربایجان رد کرد و. اعضای دفتر سیاسی طالبان امروز با حامد کرزی رییس جمهور سابق و عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان در کابل دیدار و گفتگو کردند.

در پی تهدید گلبدین حکمتیار و مجیب الرحمن انصاری برای سقوط نظام افغانستان مردم به این دو نامه سرگشاده نوشته. عمق ارادت اردوغان نسبت به حکمتیار را میتوان در اسنادی جستجو کرد که به سالهای آخر دهه ۱۹۹۰ میلادی باز میگردد زمانی که نجم الدین اربکان میهمان ویژهای را به ترکیه دعوت کرد این میهمان ویژه کسی نبود جز گلبدین حکمتیار شخصی که بالغ بر هفتاد درصد کمکهای آمریکا به. چنانچه به گزارش دویچه وله دری گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۱ و در مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد شکست شوروی سابق گفت که حکومت افغانستان به تعهدات اش به این حزب به ویژه در رهایی زندانیان عمل نکرده و.

اولین دور مذاکرات گلبدین حکمتیار از جانب دو دخترش ناجیه و مریم ماه ها قبل با سفارت آمریکا در کابل صورت گرفته است. براساس راپورات رسیده گلبدین حکمتیار عازم آنکارا و ریاض شده است. پیش از بازگشت حکمتیار.

حزب اسلامی افغانستان خبر توافق با اردوغان برای اعزام جنگجویان به آذربایجان را رد کرد. به گزارش شبکه یک تلویزیون افغانستان حشمتالله ارشد سخنگوی حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار با رد گزارشها در مورد بیماری حکمتیار و سفرش به ترکیه گفت که رهبر حزب. اظهارات جنجالی اخیر گلبدین حکمتیار مؤسس حزب اسلامی در افغانستان درباره ایران و مسائل منطقه موجب واکنش تند شخصیت ها و مجامع عمومی افغانستان به وی شده است.

گلبدین حکمتیار رئیس حزب اسلامی افغانستان در سفر به پاکستان با اسد قیصر رئیس پارلمان و مراد سعید وزیر ارتباطات این کشور دیدار کرد. با اینکه این نخستین سفر خارجی حکمتیار پس از امضای توافقنامه صلح با دولت افغانستان است اما سفر رهبر حزب اسلامی به ترکیه و عربستان دور از ذهن نبود.


جنگجویان گلبدین حکمتیار به جنگ در Payam پـــــــیام Facebook


از شاگردی کردن اردوغان نزد حکمتیار تا زانو زدن نزد او Youtube


Afghanirca News Agency الله گل مجاهد حکمتیار با یک میلیون نفر به کابل می آید


توافق گلبدین و اردوغان بر سر کاری عجیبی که دل دوستم را کفاند حیران ماندن مارشال دوستم با این کار در Youtube


پیشنهاد جنجالی حکمتیار به دولت افغانستان درباره طالبان پايگاه خبری افکارنيوز


مذاکرات پنهانی حکمتیار با تروریست ها افشا شد


اردوغان رئیس جمهور ترکیه که در جوانی در پای چوکی حکمتیار زانوی ارادت زده بود Youtube


آرمان های مشترک حکمتیار و اردوغان چیست اخبار بین الملل تسنیم Tasnim


سخنگوی حزب اسلامی اردوغان برای استقبال از حکمتیار به کابل می آید خبرگزاری شیعیان افغانستان Afghanistan Shia News Agency


حکمتیار طالبان باید از رسیدن به قدرت از راه توطیه و زور بازوی خارجیان خود داری Kabul Press کابل پرس


Facebook


تحرکات مشکوک و خطرناک حکمتیار در افغانستان با همکاری بعضی از کشورهای دیگر خبرگزاری اطلس


حکمتیار Twitter Search


آرمان های مشترک حکمتیار و اردوغان چیست اخبار بین الملل تسنیم Tasnim


حکمت یار Hashtag On Twitter


حکمتیار اردوغان و وهابیت سه ضلع یک مثلث شوم خبرگزاری شیعیان افغانستان Afghanistan Shia News Agency


گلبدین حکمتیار 30 بهمن حکمتیار و اردوغان حکمتیار احمد شاه مسعود حکمتیار طلوع حکمتیار و ایران


حکمتیار راشد الغنوشی و اردوغان


حکمتیار تمام توطئه های ماکرون عليه تركيه خنثى خواهد شد

LihatTutupKomentar